Treenasin illalla lyhyesti kummankin koiran kanssa. Miinalle otin parit liikkeestä seisomaan jäännit ja yhden luoksetulon, Kamulle muutaman noudon. Kamu tykkää noutokapulasta ihan hulluna, mutta homma menee sen kanssa vähän turhaksi pelleilyksi. Se on hyvä että suoritus on täynnä iloa, mutta nyt täytynee ruveta vaatimaan siltä kurinalaisempaa työskentelyä. Ei saa lähteä kapula suussa hihhuloimaan ympäriinsä ja perusasentoonkin pitäisi tulla tiiviisti sivulle eikä jäädä minne sattuu.